Jongeren in de Lift

Jongeren in de Lift is een initiatief van MKB Den Haag, het Werkgeversservicepunt van de gemeente Den Haag en project de Toekomst. MKB Den Haag heeft in 2015 tien netwerkbijeenkomsten gepland, waar werkzoekende jongeren met ondernemers kunnen netwerken. Het Werkgeversservicepunt faciliteert deze bijeenkomsten o.a. met een sollicitatietraining voor de jongeren, een locatie en de catering.

Waarom meedoen

Waarom zou je dit netwerkmoment eigenlijk niet mogen missen: Jongeren in de Lift is na werktijd een leuke tijdsinvestering in jongeren die op zoek zijn naar uw netwerk. In een ontspannen sfeer in combinatie met een lopend buffet, speedmeets aan statafels leer je Haagse jongeren in een kleinschalige setting kennen. Je kan hen realistische verwachtingen meegeven waar je baankansen ziet en mogelijk zelf in je netwerk kan bieden. Je gaat dus gegarandeerd met een voldaan gevoel na twee uur de deur uit!

Investeer in jongeren

Uw en jouw aanwezigheid doet er toe! Deze netwerkbijeenkomsten zijn een groot succes. Naar aanleiding van deze bijeenkomsten is de meerderheid van de jongeren aan het werk gekomen of zitten zij weer op school. Hier zijn wij trots op. Kom en ontmoet gemotiveerde Haagse jongeren! Ga met hen in gesprek. U kunt hen bijvoorbeeld helpen met:

• Een netwerkcontact in Den Haag
• Een meeloop dag binnen uw bedrijf
• Een leerwerkplek of een vacature
• Coaching/ambassadeurschap

Wilt u als ondernemer gemotiveerde jongeren ontmoeten?

Meld u zich aan! voor een ‘Jongeren in de lift’ bijeenkomst!

Wil jij als jongere graag meedoen aan Jongeren in de Lift?

Meld je nu aan!

Neem zelf het initiatief tot een Jongeren in de Lift bijeenkomst bij u in de buurt

De Businessclub Escamp heeft het initiatief Jongeren in de Lift omarmt en organiseert in samenwerking met Building Better People ook netwerkbijeenkomsten in de wijk in samenwerking met het Werkgeversservicepunt. Ook T-Mobile en VNO NCW West hebben interesse getoond voor in het najaar. Wilt u als werkgever(s) werk maken van jeugdwerkloosheid? Laat het ons weten en neem contact op met This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

jidl2

16 February 2018